اجاق کوهنوردی تاشو

5 سال قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 2549
    قیمت180,000 تومان
    استانتهران
    شهرتهران

وقتی در سفر هستید ممکنه هر لحظه هوس یک لیوان چای یا قهوه داغ کنید.یا اینکه در دل طبیعت باشید و دلتون برای یک وعده غذایی گرم لک زده باشه.
در این صورت داشتن یک اجاق چندکاره بهترین راهیه که می تونه نیاز شما را برآورده کنه. اجاقی که نه تنها انعطاف پذیره و قابلیت تنظیم برای انواع سوخت ها از جمله هیزم، قرصهای جامد آتش زا، چراغ الکی و سرشعله های راه دور را داره بلکه مهمترین مزیت آن وزن کم و کم حجم بودن اونه. مزیتی که اون رو بعنوان اولین انتخاب برای انواع سفرها قرار میده.
گزینه ای مناسب برای کوهنوردان، دوچرخه سواران، بک پکر ها ، طبیعتگردان و حتی کمپرها و خانواده های اهل سفر و طبیعت.
تمام این مزایا تنها در یک کیف ۱۵ در ۱۵ سانتیمتری کوچک با وزنی معادل ۴۸۰ گرم.
با این اجاق چندکاره شما به راحتی و در کمترین زمان ممکن می تونید در هر شرایطی پخت و پز کنید و زمان کمتری را صرف روشن کردن و آماده کردن آتش کنید و لذت بیشتری را در طبیعت تجربه کنید.
طراحی ویژه و منحصر بفرد این اجاق به شما این امکان را میده که با اتصال ساده قطعات آن یک اجاق چهار ضلعی یا شش ضلعی داشته باشید که بنا اینکه شما در چه شرایطی هستید و از یک اجاق چه انتظاری دارید می تونید از حالت چهارضلعی یا شش ضلعی این اجاق استفاده کنید.
بعنوان مثال در سفرهای تک نفره مخصوصا برای رفتن به ارتفاعات که وزن کوله شما بسیار مهمه می تونید تنها پنج قطعه از این اجاق را بهمراه ببرید تا با سوار کردن آنها یک اجاق کوچک (برای سوخت قرص های جامد یا چراغ الکی یا هیزم های کوچک) داشته باشید. اجاقی که وزن آن تنها ۱۶۰ گرمه و در سفرهای چند نفره که به اجاق بزرگتری برای پخت و پز نیاز دارید پک کامل را بهمراه ببرید که وزنی معادل ۴۸۰ گرم داره.
علاوه بر این صفحه گریل استیل این اجاق امکان گریل کردن انواع غذاها از گوشت و مرغ و ماهی گرفته تا انواع سبزیجات ، قارچ و سیب زمینی را به شما میده.
جنس استیل ضد زنگ بکار رفته در این اجاق علاوه بر استحکام و دوام بالا باعث میشه تمام گرمای تولید شده در داخل اجاق به داخل بازتاب داده شده و از هدر رفتن گرما جلوگیری کنه همچنین شیارهای میانی موجود در دیواره های این اجاق امکان این را فراهم میکنه تا با تغییر ارتفاع سوخت حرارت بیشتر با سوخت کمتری ایجاد نمایید.
برای اطلاعات بیشتر به صفخه اینستاگرام آتروکمپ سر بزنید.

Atrocamp

تاریخ عضویت: بهمن 1, 1397
  • آگهی ای از این کاربر پیدا نشد !

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

  •  تهران تهران 

اشتراک گذاری آگهی

Atrocamp

مالک آگهی تاریخ عضویت: بهمن 1, 1397

تماس با آگهی دهنده

تماس با آگهی دهنده

اگر از آگهی دهنده سوالی دارید ، از طریق فرم زیر برای او پیام شخصی بفرستید .

آگهی های مشابه

نظرات کاربران