ست ظروف سی تو سامیت مدل Delta Camp

2 سال قبل در تهران
کد آگهی : 5105
    قیمت600,000 تومان
    استانتهران

معرفی محصول

ست ظروف سی تو سامیت مدل Delta Camp، محصولی کاربردی از این کمپانی استرالیایی و دارای تمام ابزارهای ضروری غذا خوری می باشد تا با به همراه داشتن آن در کمپینگ، سفر و کوهنوردی از خوردن غذا و نوشیدن مایعات لذت ببرید. این ست شامل بشقاب، کاسه، لیوان، کارد، چنگال و قاشق بوده که در داخل یک کاور توری قرار گرفته است و باعث می شود ظروف خیس در اثر جریان هوا به سرعت خشک شوند.

ست دلتا از جنس پلی پروپیلن بدون BPA (نوعی ماده سمی) و دارای گرید غذایی است و از وزن سبک، دوام و کیفیت بالایی برخوردار می باشد. کاسه، بشقاب و لیوان این ست دارای کفی Protex hex با طرح شش ضلعی بوده که وزن را کاهش داده و حرارت موجود را در تمامی سطح ظرف پخش می کند تا در هنگامی که غذای داغ در داخل آن هاست به راحتی بتوان این ظروف را در دست گرفت. در ضمن این کاسه و بشقاب مجهز به لبه مخصوص جهت گرفتن آن ها با انگشت شست می باشد که همچنین از آن به عنوان حلقه ای برای اتصال کارابین استفاده می شود. وجود کارابین در ست دلتا کمپ نه تنها باعث می شود تا این ظروف به یکدیگر متصل شوند، بلکه این امکان را به افراد می دهد تا بتوانند این محصول را به کوله پشتی خود آویزان کنند. لازم به ذکر است که این ست قابلیت استفاده در مایکروویو و نیز قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی را دارد.

ویژگی های بارز محصول:

از جنس پلی پروپیلن
دارای طراحی Protex hex جهت پخش حرارت
بدون BPA و دارای گرید غذایی
مجهز به یک کارابین جهت اتصال
قابل شستشو در ماشین ظرفشویی
قابل استفاده در مایکروویو
مجهر به یک کاور توری
معرفی برند

شرکت “سی تو سامیت ” در سال 1990 تاسیس شد. این شرکت که اکنون دارای شهرتی جهانی می باشد در زمینه طراحی و تولید لوازم مبتکرانه، با دوام، سبک و جمع و جور برای علاقه مندان به طبیعت گردی در سراسر جهان فعالیت دارد. برند کمپینگ سی تو سامیت بیشترین تمرکزش را بر سبکی محصولات، البته با حفظ کیفیت گذاشته است و به همین دلیل تمامی تولیدات آن، دارای استاندارد بالایی به لحاظ وزن هستند.

733 بازدید کل ، 1 امروز

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

  •   تهران 

اشتراک گذاری آگهی

Ahoura6533

مالک آگهی تاریخ عضویت: آبان 20, 1397

تماس با آگهی دهنده

تماس با آگهی دهنده

اگر از آگهی دهنده سوالی دارید ، از طریق فرم زیر برای او پیام شخصی بفرستید .

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران